close

先來說說這個歌手,

在很偶然的情況下聽到她的"Deeper",

覺得好聽而且歌詞有趣於是就這麼入坑成了她的歌迷。

 

沒想到這首"If I Go"更是深得我心啊啊啊!

現在就是抱著這種微妙的心情啊~

(咳)我說太多了,總之就是,心境剛好符合,有點感觸。

 

I could play anything for you

為了你我可以賭上所有

I could say what you want me to

我可以說任何你希望我說的話

I could lie, I could lie

我可以說謊,為了你說謊

'Cause you're wanting a little more

但是你卻希望得到更多

And I'm stuck in the middle of

於是我困在其中

But I try, but I try

但我試過了,我試過了啊


And I need time, and I need space

我需要時間,我需要空間

I need to live without your face

我需要離開你

 

But if I go will you love me?

但是如果我離去,你會依然愛我嗎?

Will you love me until I can

你會依舊愛我直到我整理好嗎?

Do you know will you want me?

你確定到時候你還會要我嗎?

Will you want me like that?

你會要那個我嗎?

 

And if I leave, will it end?

而假若我離開了,我們是否結束了呢?

Will you need me again?

你還會需要我嗎?

If I go, will you love me?

假若我離去了,你愛我嗎?

Will you love me when I come back?

當我回來時你愛我嗎?

 

I could be what you want me to

我可以為你改變

Can you hold out and let me do what I want?What I want?

你可以支持我去做我想做的事嗎?任何我想完成的事


Tell me how long could you wait 

告訴我你能等多久

'till you move on and tell me that it's too late! It's too late!

直到你再也等不下去,並告訴我太遲了,已經太遲了!

 

But if I go will you love me?

但是如果我離去,你會依然愛我嗎?

Will you love me until I can

你會依舊愛我直到我整理好嗎?

Do you know will you want me?

你確定到時候你還會要我嗎?

Will you want me like that?

你會要那個我嗎?

 

And if I leave, will it end?

而假若我離開了,我們是否結束了呢?

Will you need me again?

你還會需要我嗎?

If I go, will you love me?

假若我離去了,你愛我嗎?

Will you love me when I come back?

當我回來時你愛我嗎?

 

 

Ooh, boy~

噢,親愛的~

Ooh~

噢~

Will you love me when I come back~

當我回來時你會愛我嗎?

 

But if I go will you love me?

但是如果我離去,你會依然愛我嗎?

Will you love me until I can

你會依舊愛我直到我整理好嗎?

Do you know will you want me?

你確定到時候你還會要我嗎?

Will you want me like that?

你會要那個我嗎?

 

And if I leave, will it end?

而假若我離開了,我們是否結束了呢?

Will you need me again?

你還會需要我嗎?

If I go, will you love me?

假若我離去了,你愛我嗎?

Will you love me when I come back?

當我回來時你會愛我嗎?

 

 

 

這是我的處女作,翻得可能不太好>"<

 

也歡迎留言給我喔喔喔喔!!!! 掰掰~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    小茹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()