close

先來承認我的翻譯很拙劣XD

畢竟我也不是本科出身,翻譯只是為了自娛 =3=

但我真的很愛Ella Eyre啊~~~

所以就算拙劣我還是硬著頭皮翻了,請大家鞭小力一點....QAQ

聽歌吧~~~

 

 

I wasn't looking for gold
我從未尋找黃金
To make me rich
來讓我致富
I didn't need it
我不需要
I wasn't looking for you
我也不曾找尋你
You found your way
但你有你的一套
You found your own ways Oh oh
你成功的吸引了我,噢
And I can't let this get away
我已經無法逃離了

 

So I'll take a shot
所以我會接受
I'll take a chance
我將會冒這個險
You're walking there now
你現在正走在那
Holding on tight this steady hand
Ready for kick back
我雙手堅定的握緊機會,準備好反擊
I got a bullet for you, you, you, you
我為你準備了一顆子彈,為了你,你
I got a bullet for you,you,you,you
我為你準備了一顆子彈


Wanna make your heart stop
想讓你停止心跳
Want to make your heart stop for me
我想讓你因為我停止心跳
Look me, look in my eyes
看著我,看著我的眼睛
I got a bullet for you, you, you, you
我為你準備了一顆子彈,為了你,你

 

I've never wanted to think to change

我從未想過要改變
But think of change around me
不過我想到我周遭的變化
I've never asked for you to feel
我從未問過你的感受
The way you feel about me
你對我的感受
Oh oh oh
噢~


And I can't let you get away
然而我已經無法放手了
So I'll take a shot
所以我會接受一切
I'll take a chance
我將會冒這個險
You're walking there now
你現在正走在那
Holding on tight this steady hand
Ready for kick back
我雙手堅定的握緊機會,準備好反擊
I got a bullet for you, you, you, you
我為你準備了一顆子彈,為了你,你
I got a bullet for you,you,you,you
我為了你準備一顆子彈


Wanna make your heart stop
想讓你停止心跳
Want to make your heart stop for me
我想讓你因為我停止心跳
Look me, look in my eyes
看著我,看著我的眼睛
I got a bullet for you, you, you, you
我為你準備了一顆子彈,為了你,你

 

Bullet for you
為你準備了一顆子彈
Bullet for you
為你準備了一顆子彈


Hold on
再等一等
For down with me
跟我在一起吧
Wait on from my sign
等著我的印記
Just hold on! Hold on!
請等一等! 等一等!


 I got a bullet for you, you, you, you
(Got a bullet for) you, you, you, you
我為你準備了一顆子彈


Wanna make your heart stop
想讓你停止心跳
Want to make your heart stop for me
我想讓你因為我停止心跳
Look me, look in my eyes
看著我,看著我的眼睛
I got a bullet for you, you, you, you
我為你準備了一顆子彈,為了你,你


Want to make your heart stop
想讓你停止心跳
Want to make your heart stop for me
我想讓你因為我停止心跳

 

廢話時刻XD

一開始看歌名以為是射殺變心男友之類的 (想太多XD)

沒想到歌詞竟然是在講說女孩不想繼續受到男方的擺布決定大反攻!

唉唷!怎麼這麼可愛啦XD

還說希望對方為了自己停止心跳欸wwwwww

超級有畫面感的啦!

 

話說回來大家談戀愛的時候還是盡量把主導權掌握在自己手上啦!

被牽著鼻子走而失去主見可不是件好事啊~~((遠目))

 

呵呵! 感謝大家的收看~

有錯的地方也歡迎留言指教唷!!!!

大家下次見啦! :)))))

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    小茹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()