close

嗨嗨!

大家早安唷!!!

今天介紹甜美的 Tiffany Alvord的這首 "Hate To Tell You"~

歌詞簡單旋律好記,相信大家多聽幾次也會覺得不錯~

那麼不囉嗦,

我們來聽歌吧!!!

GO->

 

Oh oh
噢噢
Yay yeah
耶耶
You’re walking into dangerous territory
你正走進危險的領域
I see it now, but you don’t see the warning
我發現了,但你卻沒有理會警告
I tell you what it’s best, you do the opposite
我告訴你什麼是最好的,但你偏要唱反調
Don’t say I never said
不要說我沒告訴過你


I hate to tell you “I told you so”
我討厭跟你說 "我早就告訴過你了!"
But this one I can’t let go
但這次我無法放任你
I hate to tell you “I told you so”
我討厭跟你說 "我早就告訴過你了!"
But this one I can’t let gooo-ooo-oo
但這次我無法放任你不管
This one I can’t let gooo-ooo-oo
這次我無法放任你不管啊
I hate to tell you, but I told you so
我痛恨這麼說,但我早就告訴過你了


Blind folded by infatuation of the money
看到錢就盲目的像瞎了眼
It’s screaming out but you push away the signs
預兆是如此明顯但你卻刻意忽略
I tell you what I think, but you’re not listening
我跟你說我的懷疑,但你根本沒聽進去
Don’t say I never said
別說我沒說過


I hate to tell you “I told you so”
我討厭跟你說 "我早就告訴過你了!"
But this one I can’t let go
但這次我無法放任你
I hate to tell you “I told you so”
我討厭跟你說 "我早就告訴過你了!"
But this one I can’t let gooo-ooo-oo
但這次我無法放任你不管
This one I can’t let gooo-ooo-oo
這次我無法放任你不管啊
I hate to tell you, but I told you so
我痛恨這麼說,但我早就告訴過你了

 

Oh oh, you say you hear me loud and clear
喔噢,你說你聽的既清楚又仔細
Oh oh, you’re walking right into and dry my tear
喔噢,你正走在正確的道路上,還擦乾我的眼淚
Oh oh, stop before you look back with regret
喔噢,停止悔恨
Just don’t say I never said, oh oh
只要別說我從沒說過,噢~


I hate to tell you “I told you so”
我討厭跟你說 "我早就告訴過你了!"
But this one I can’t let go
但這次我無法放任你
I hate to tell you “I told you so”
我討厭跟你說 "我早就告訴過你了!"
But this one I can’t let gooo-ooo-oo
但這次我無法放任你不管
This one I can’t let gooo-ooo-oo
這次我無法放任你不管啊
I hate to tell you, but I told you so
我痛恨這麼說,但我早就告訴過你了

 

廢話時刻,

我覺得這首歌的歌詞滿有趣的,

雖然 Tiffany Alvord 很甜美,

但配上這種歌詞還是不小心飄出老媽子碎碎念的味道了啊XD

 “I told you so!” 這完全就是媽媽會對你說的話啊wwwww

感覺得出女生濃濃的無奈感XD

不想碎碎念可是對方真的很欠念 ((好像繞口令XD))

遇到這種情形通常我連話都不想說直接送白眼給對方就結案了(欸?

哈哈哈,大家都用什麼方式對待這種瞎咖呢?

 

好啦~

那今天的分享就到這囉~~

大家掰掰~~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    小茹 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()