close

嗨嗨!

大家好~

抱歉今天比較忙所以現在才發文~

 

那我們就直接聽歌吧!

GO->

Moment of clarity

這一刻如此明確

You're leading me where I follow

我一路追隨著你來到這

And all my insanity

我簡直興奮的要瘋了

You're real, for now

你是真的在我面前

 

So I keep telling me

所以我不停的介紹自己

You take the weight off my shoulders

你讓我感到如釋重負

You're every missing piece

你是我尋覓已久的另一半

You're real, for now

而你現在就站在我的面前

 

I let my walls come down tonight

今晚我卸下我的心防

Will let you waste my time

我的時間都是你的

I don't care if it's all a lie

我不在乎這一切是不是個謊

 

I'm with you for the night

今晚與你共度

You're taking me, taking me high

你讓我越來越興奮

You're loving me, loving me right

你是如此終結的愛著我

Think you're one of my kind

我想你就是我的另一半

You're one of my kind

你就是我的菜

 

And so for now

而現在

Don't want you, don't want you to stop

我不想要,不想讓你停下來

I promise I won't get enough

我承認我永遠都不會覺得夠

Think you're one of my kind

我想你就是我的菜

You're one of my kind

你就是我的菜

 

Oh, oh woah

噢,噢,哇

Think you're one of my kind

我想你就是我的另一半

You're one of my kind

你就是我的菜

One of my, one of my

我的另一半,另一半

Oh oh

噢,噢

Think you're one of my kind

我想你就是我的另一半

You're one of my, one of my

你是我的另一半,另一半

 

 

You're standing out from the crowd

就算你在擁擠的人潮中依舊如此引人注目

Strobe lights on your body

就像聚光燈打在你的身上般

When everyone's fading out

當所有人逐漸消失

You're real, for now

此時此刻,只有你是真的

 

Won't you just take me down

難道你不能帶著我嗎?

For you I'm the perfect target

你知道我是你絕佳的目標

I know when the sun comes out

我知道當太陽升起

I'm off, but now

我就得離去,但現在

I let my walls come down tonight

今晚我卸下我的心防

Will let you waste my time

我的時間都是你的

I don't care if it's all a lie

我不在乎這一切是不是個謊

 

I'm with you for the night

今晚與你共度

You're taking me, taking me high

你讓我越來越興奮

You're loving me, loving me right

你是如此的愛著我

Think you're one of my kind

我想你就是我的另一半

You're one of my kind

你就是我的菜

 

And so for now

而到目前為止

Don't want you, don't want you to stop

我不想要,不想讓你停下來

I promise I won't get enough

我承認我永遠都不會覺得夠

Think you're one of my kind

我想你就是我的另一半

You're one of my kind

你就是我的菜

 

Oh, oh woah

噢,噢,哇~

Think you're one of my kind

我想你就是我的另一半

You're one of my, one of my...

你就是我的另一半,我的另一半

Oh, oh

噢,噢

Think you're one of my kind

我想你就是我的另一半

You're one of my...

你就是我的另一半

 

 

We'll be going,till I'm overloading

我們就在一起,直到我再也無法負荷吧!

Even though it's breaking me, breaking me

即使這麼做會讓我破碎

Tearing me, tearing me up

會撕裂著我

I'm going,till I'm overloading

直到我再也無法負荷時,我會離開你

Even though it's breaking me, breaking me

就算這麼做會讓我破碎,讓我破碎

 

 

I'm with you for the night

今晚與你共度

You're taking me, taking me high

你讓我越來越興奮

You're loving me, loving me right

你是如此的愛著我

Think you're one of my kind

我想你就是我的另一半

You're one of my, one of my

你就是我的,我的另一半

 

I'm with you for the night

今晚與你共度

You're taking me, taking me high

你讓我越來越興奮

You're loving me, loving me right

你是如此的愛著我

Think you're one of my kind

我想你就是我的另一半

You're one of my kind

你就是我的菜

 

And so for now

而到目前為止

Don't want you, don't want you to stop

我不想要,不想讓你停下來

I promise I won't get enough

我承認我永遠都不會覺得夠

Think you're one of my kind

我想你就是我的另一半

You're one of my kind

你就是我的菜

 

Oh, oh woah

噢,噢,哇~

Think you're one of my kind

我想你就是我的另一半

You're one of my, one of my...

你就是我的,我的

Oh, oh.

噢,噢

Think you're one of my kind

我想你就是我的另一半

You're one of my...

你就是我的~

 

So for now

目前為止

Don't want you, don't want you to stop

我不想要,不想讓你停下來

I promise I won't get enough

我承認我永遠都不會覺得夠

Think you're one of my kind

我想你就是我的另一半

You're one of my kind

你就是我的菜

 

廢話時刻,

老實說我覺得歐美的告白歌都好敢 XD

翻完今天這首,

我覺得Tiffany Alvord 那首 MAGIC 其實很含蓄~

大概是那種13.4歲少女戀愛的純情~

今天這種根本是只要在一起不管有沒有明天為愛痴狂的慾女啊~(嘆)

太    直    接    了  ((眼神死))

 

大家..........

雖然愛要大聲說......

但不用這麼露骨啦~

含蓄還是一種很美好的美德的,OK??

 

那我們明天見囉~~

BYE!!

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    小茹 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()