close

嗨! 大家好~

今天介紹一首舊歌~

這首其實是我當初接觸 Jessie J 的入門曲喔!

MV的一開始很有種奇幻的味道www

大家可以看一下~

那就先聽歌吧! GO->

When I'm nervous I have this thing, yeah, I talk too much

當我感到緊張不安的時候,我會不小心滔滔不絕

Sometimes I just can't shut the hell up

有時候,我只是他媽的沒辦法閉嘴

It's like I need to tell someone, anyone who'll listen

就像是我必須講給某個人聽,總有個人願意聆聽

And that's where I seem to fuck up

而看起來我搞砸一切了

Yeah, I forget about the consequences

沒錯,我忘記這麼做的後果了

For a minute there I lose my senses

幾分鐘前我失去了我的理智

And in the heat of the moment my mouth starts going

說時遲那時快,我的嘴就這麼動了起來

The words start flowing, oh

噢,那些話一個接一個的講

But I never meant to hurt you

但我從沒打算傷害你的

I know it's time that I learnt to

我知道是時候我該學習

Treat the people I love like I wanna be loved

如果我希望別人愛我,那麼我也得學會愛人

This is a lesson learnt

這是一門名為學習的課

I hate that I let you down

我痛恨我讓你感到失望

And I feel so bad about it

這讓我感到如此糟糕

I guess karma comes back around

我猜報應回到我身上了

'Cause now I'm the one that's hurting, yeah

因為現在我是那個如此疼痛的人

And I hate that I made you think

我痛恨我讓你認為

That the trust we have is broken

我們之間的信任已蕩然無存

So don't tell me you can't forgive me

所以別說你無法原諒我

'Cause nobody's perfect

因為沒有人是完美的

No, no, no, no, no, no, no, nobody's perfect, no

不要這樣,不要,沒有人是完美的啊,別這樣

If I could turn back the hands of time

如果我能讓時光倒流

I swear I never would have crossed that line

我發誓我絕對不會越線

I should have kept it between us

我會維持我倆的關係

But, no, I went and told the whole world how I'm feeling, oh

但是那時我沒有,我跑去告訴全世界我的感受,噢…

So I sit and I realize

坐在這裡我了解到

With these tears falling from my eyes

淚水不停滑落

I gotta change if I wanna keep you forever

如果我想留住你,我得改變

I promise that I'm gonna try

我保證我會努力

But I never meant to hurt you

但我從沒想過要傷害你

I know it's time that I learnt to

我知道是時候我該學習

Treat the people I love like I wanna be loved

如果我希望別人愛我,那麼我也得學會愛人

This is a lesson learnt

這是一門名為學習的課

 

I hate that I let you down

我痛恨我讓你感到失望

And I feel so bad about it

這讓我感到如此糟糕

I guess karma comes back around

我猜報應回到我身上了

'Cause now I'm the one that's hurting, yeah

因為現在我是那個如此疼痛的人

And I hate that I made you think

我痛恨我讓你認為

That the trust we have is broken

我們之間的信任已蕩然無存

So don't tell me you can't forgive me

所以別說你無法原諒我

'Cause nobody's perfect

因為沒有人是完美的

No, no, no, no, no, no, no, nobody's perfect

不要這樣,不要,沒有人是完美的啊,別這樣

 

I'm not a saint, no, not at all, but what I did, that wasn't cool

雖然我並不是聖人,難免犯錯,但我所作所為卻一點也不好

But I swear that I'll never do that again to you, oh

噢,我發誓我再也不會那樣對你!

I'm not a saint, no, not at all, but what I did, it wasn't cool

雖然我並不是聖人,難免犯錯,我的所作所為卻一點也不好

But I swear that I'll never do that again to you, yeah

但我發誓我再也不會那樣對你!

 

And I hate that I let you down

我痛恨我讓你感到失望

And I feel so bad about it

這讓我感到如此糟糕

I guess karma comes back around

我猜報應回到我身上了

'Cause now I'm the one that's hurting, yeah

因為現在我是那個如此疼痛的人

And I hate that I made you think

我痛恨我讓你認為

That the trust we have is broken

我們之間的信任已蕩然無存

So don't tell me you can't forgive me

所以別說你無法原諒我

'Cause nobody's perfect, no

因為沒有人是完美的,沒有

No, no, no, no

沒有啊!

Nobody's perfect

沒有人是完美的

 

廢話時刻,

這首歌的歌詞寫得實在是............我也不知道到底當事人有沒有自我檢討XD

感覺一個做錯事想請求原諒的人跟事主說

"Nobody's perfect,so don't tell me you can't forgive me"就覺得無限ooxx 

這根本沒好好反省啊!(翻桌

大家遇到這種鳥人都怎麼做呢?

轉身就走嗎?XD

 

好啦!

今天就分享到這,下次見囉!

拜~~

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    小茹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()