close

先謝謝婉瑜兒點名這首歌~

不然我已經忘記它的存在了XD

其實我還滿喜歡這首歌的,

無奈不愛電影所以........(恩)

吸血鬼?那是什麼?能吃嗎?? ((吃貨被拖走))

好啦!

雖然我對純愛電影沒興趣~

不過這首歌真的很好聽喔~~~

MV也拍得很唯美,

邊聽邊墜入對愛情的渴望((被揍))

 

不囉嗦! 

聽歌 -> 

Heart beats fast

心兒撲通撲通地跳

Colors and promises

絢爛的色彩和承諾

How to be brave?

該如何勇敢?

How can I love when I'm afraid to fall?

當我害怕墜落該如何去愛?

But watching you stand alone,

但當我看著你獨自一人在那,

All of my doubt suddenly goes away somehow.

不知為何,我所有的遲疑轉瞬消失,

One step closer

再靠進一步

 

I have died every day waiting for you

等待你出現的日子我猶如死人

Darling, don't be afraid I have loved you 

For a thousand years

親愛的別怕,我已愛你千年之久

I'll love you for a thousand more

我會繼續愛你千萬年

 

Time stands still

時光靜止般

Beauty in all she is

她是如此的美麗

I will be brave

我會變得勇敢

I will not let anything take away

我不會讓任何事帶走她

What's standing in front of me

我面前的一切

Every breath

每一個呼吸

Every hour has come to this

每一刻都是為了她

One step closer

再靠進一步

 

I have died every day waiting for you

等待你出現的日子我猶如死人

Darling, don't be afraid I have loved you 

For a thousand years

親愛的別怕,我已愛你千年之久

I'll love you for a thousand more

我會繼續愛你千萬年

 And all along I believed I would find you

一直以來我始終相信我會找到你

Time has brought your heart to me

時間會指引你的心走向我

I have loved you for a thousand years

我已愛你千年之久

I'll love you for a thousand more

我會繼續愛你千萬年

 

One step closer

再靠進一步

One step closer

再多靠進一步

 

I have died every day waiting for you

等待你出現的日子我猶如死人

Darling, don't be afraid I have loved you 

For a thousand years

親愛的別怕,我已愛你千年之久

I'll love you for a thousand more

我會繼續愛你千萬年

 And all along I believed I would find you

一直以來我始終相信我會找到你

Time has brought your heart to me

時間會指引你的心走向我

I have loved you for a thousand years

我已愛你千年之久

I'll love you for a thousand more

我會繼續愛你千萬年

 

如何?

歌詞真的很唯美對吧!!!

不過我個人是不太相信一見鍾情啦.......

一見鍾情那種鬼遮眼的多的是(囧TZ

還是你們有聽過那種一見鍾情是好結果的?

來分享一下吧~

 

好啦!

如果翻得不好還請不吝指正囉~

今天就到這邊,大家掰掰囉~~~~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    小茹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()